VERDeMANDARINA

El meu advocat no enyora gaire haver deixat de viure al barri de Gràcia. Per què? Doncs perquè ja n'estava una mica tip que descobrís botigues meravelloses, d'aquelles que t'hi quedaries a viure, però com que no pots, et compres tot el que hi venen i cap a casa!

Jo sí que ho trobo molt a faltar, però de tant m'hi passejo i faig descobriments com el que vaig realitzar la setmana passada, VERDeMANDARINA (al carrer de Sant Cristòfol 11): una botiga precioooooosa on comprar parament de la llar meravellós, però també llibres i útils de cuina, davantals, draps, estovalles i altres tonteries , que diria el meu advocat...



Us recomano que hi feu una visita, és una opció ideal si voleu regalar objectes preciosos aquest Nadal, això sí, després no em faig responsable de tot el que us hi arribeu a gastar... :)


Comentaris

Gemma ha dit…
Aquestes botigues són un perill, hi entres per tafanejar i t'acabes quedant mitja botiga! Je je je...
Iris Duarte ha dit…
I tant Gemma!!! ;)

Entrades populars