Brownies de malson

A Film&Food aquest mes ens demanaven una col·laboració tardorenca, però terrorífica. La pel·lícula escollida és Pesadilla antes de Navidad, un clàssic que a mi em porta més records nadalencs que no pas d'ara, però és tan bona que va sempre sigui quina sigui l'època de l'any que escollim per mirar-nos-la.

Aquest cop l'Ingrid i l'Alba ens van donar l'opció d'escollir entre Truc i Tracte. Vaig escollir truc perquè sóc així de valenta i tot i que aquest mes d'octubre ha estat força estressant al final he pogut fer la recepta que em van demanar: uns brownies amb un toc halloween. El primer que vaig deixar fet un van ser els brownies perquè són força senzills de fer, després vaig comprar xocolata per fondre, la vaig tenyir de verd i la vaig posar refredar a dins d'uns motlles en forma d'aranyes (molt adients pel tema). La idea era posar-los a sobre i pintar unes teles d'aranya amb "icing" (en català?). Però els companys de pis (un advocat i un gat) van expoliar-me les postres i al final només els he pintat, però igual de bons que són!

La recepta dels brownies és del Pintxo de Directo al Paladar. Sempre que la faig queda clavada i l'icing era comprat. A veure si l'any que ve tinc temps per preparar més receptes "halloweenques" que l'últim cop ho vaig gaudir molt...

Comentaris

blaukitchen.com ha dit…
Tus brownies estarán deliciosos con o sin arañas, caramba con los compis de piso jaja seguro que acabaron encantados con los chocolates! jaja
Ese gatito ...
En fin, que muchas felicidades por el Susto, es de valientes, yo no me atreví ...
Un Petonet i Feliç Halloween!!!
Aunque no tenga arañas, el brownie está estupendo y eso es lo que cuenta.
Besos
Visc a la Cuina ha dit…
Doncs tenen un aspecte ben saborós!
igloo cooking ha dit…
Te han quedado genial, me encantan y aquí me quedo a seguirte! un beso grande y feliz Halloween!
Nieves.
http://igloocooking.blogspot.com
Ingrid ha dit…
Unos brownies de muerte! me encantan!
Muchísimas gracias por participar!
Un beso fuerte
Anaïs ha dit…
Para cuando la receta de los panellets!?? Los brownies espectaculares! Yo nunca consigo que me queden tan tiernos! Aún no he encontrado la receta perfecta, tendré que probar esta tuya, además tienen un color alucinante :)

Entrades populars