Amanida d'angules i gambetes

Si us dic que ja han remodelat el mercat del meu barri, que vaig anar a fer-hi una passejada i que em vaig gastar una bona picossada en fruita i peix, m'ho tindreu en compte?
Doncs així va ser com va anar: tot passejant vaig passar per davant d'una parada de peix i marisc espectacular amb unes angules i unes gambetes que cridaven molt l'atenció tot i que semblava que ningú les sentia. El peixeter que era molt maco em va dir, sofregeix amb all i bitxo i cap al pap amb una bona fulla de roure.
NO HO VAIG PODER EVITAR...

Comentaris

Marta ha dit…
Iris
aixi m'agrada fent cas dels peixaters, jajajaja(es que es la meva feina), la veritat es que te una pinta espectacular...
petonets, sempre.
jorge ha dit…
uisss, quina bona pinta te això..m'agrada!!

Un saludo
Jorge
www.pocohecho.com

Entrades populars