Amanida de pera estofada amb formatge de cabra

O com fer una amanida completa, diferent i ben fresqueta

Només cal que escolliu les fulles verdes que més us agradin. Jo vaig escollir enciams verds i vermells i unes fulles de roure, sempre tot ben net i escorregut. La meva varietat de pera favorita és la conferència, escolliu la vostra, la talleu a quarts i la marqueu a la planxa. L'escalfor farà que es desfacin lleugerament uns trossets de formatge de cabra i ja només us cal amanir amb la vinagreta que preferiu i un grapadet de nous.
I us quedeu tant amples!

Comentaris

Ivanòvitx ha dit…
m'encanten les receptes que publiques...
les possaré en pràctica amb els productes del meu hort.
salut
ivanòvitx
http://hortulum.wordpress.com
Iris ha dit…
Invanòvitx, moltes gràcies per l'afalac, ara mateix em passo pel teu hort!

Entrades populars