Be Home

L'intercanvi d'informació és una de les coses que més m'agrada de les xarxes socials. Miqueta a miqueta coneixes més coses de la teva ciutat, del teu entorn i dels temes que més t'interessen perquè tothom pot afegir-hi la seva aportació. És genial.
Jo miro de sumar-m'hi i cada vegada que trobo una botiga amb potingues o estris de cuina, procuro donar-ne las dades al bloc perquè tots els que creieu que us pot fer servei us hi pogueu apropar. Avui us presento a... Be Home.

És una botiga de decoració i parament de la llar on tenen una secció d'estris de cuina curiosos, d'altres amb aires antics, o el que ara es diu vintage, motlles, etc, i també una petita selecció de productes gastronòmics nord-americans: vinagretes i crispetes d'en Paul Newman, diferents varietats de les galetes Artisan Biscuits, preparats per a pastissos i muffins, xocolates... i un producte que buscava fa temps, els caramells Jelly Belly. I quina va ser la meva sorpresa quan vaig veure que la selecció de 36 sabors Jelly Belly portava inclós el sabor french vanilla, el preferit de la Cristina, i que tant desitja. Li havia de dir!!!

una petita selecció del que vam comprar

Be Home
Barcelona

Comentaris

Cristina ha dit…
¡Gracias, gracias, gracias! Dentro de poco me conocerán como la "yonqui de los jelly bellies" o, directamente "la yonqui de los jelly bellies de vainilla" :P En fin, sobra decir que a la mínima me paso por allí, porque aparte de los jelly bellies mencionas otras cosas que también me gustan (las palomitas de Paul Newman o las Artisan Biscuits).

Bueno, aparte del delicioso Jelly Belly de vainilla, ¿qué te parecieron los demás? ¿Y la barrita de Reese's? (Yo no puedo con la mantequilla de cacahuete).

Qué emocionante. Gracias, Iris :D
Rosita ha dit…
Hola! Saltant d'un bloc a l'altre, un dia em vaig trobar amb el teu. Només et volia felicitar per les idees que dónes i per mostrar-nos els teus descobriments, ja que jo també sóc de les que van buscant noves botigues on trobar cosetes per cuinar. M'apunto aquesta d'avui; i de pas et vull recomanar, per si no la coneixes, ja que jo hi he estat un parell de cops i he flipat, Fabulous Baking; està al carrer Bisbe Sivilla, el número no me'l sé, però està a prop del carrer Mandri; fan uns cupcakes que són una passada, i a més venen coses molt xules per cuinar, tant estris com ingredients.
Bé, deixo ja la 'publi', que no em paguen res i bé que em cobren...
Felicitats pel bloc... i gràcies!!!
Iris ha dit…
Cristina, los demás sabores casi todos nos encantaron, pero hubo uno que mi abogado escupió a los pocos minisegundos de habérselo metido en la boca. No conseguimos identificar el sabor, pero el de vainilla está espectacular. Ya me dirás cuando vayas a la tienda, espero que queden tubitos con los 36 sabores...

Rosita, moltes gràcies pel teu comentari. Crec que sé a quina botiga et refereixes i sobretot a quins cupcakes, però encara no hi he anat. Aprofitaré avui a la tarda per passejar-me per allà si tinc temps i ja t'ho diré. Gràcies per la visita!!!

Entrades populars