For the love of chocolate: Daring Bakers February 2009 Challenge

Amb joia vaig comprovar a començaments de febrer que el repte mensual era un pastís de xocolata sense farina i sense llet per celebrar el dia dels enamorats. El repte el van organitzar la Wendy del blog Wmpe's blog i Dharm del blog Dad-baker and Chef. Per completar el pastís s'havia d'acompanyar amb una salsa de fruita o un gelat de vainilla. Jo com que no sóc gaire, per no dir gens, dels gelats m'he decantat per un coulis de kiwi que contrasti amb la xocolata.

The February 2009 challenge is hosted by Wendy of WMPE's blog and Dharm of Dad ~ Baker & Chef. We have chosen a Chocolate Valentino cake by Chef Wan; a Vanilla Ice Cream recipe from Dharm and a Vanilla Ice Cream recipe from Wendy as the challenge.

454 gr xocolata negra al 70% - 146 gr mantega - 5 ous (separeu rovells de clares)

Encendre el forn i deixar escalfar a 180ºC. Fondre la xocolata amb la mantega i deixar reposar uns minuts. Batre els rovells i les clares a punt de neu, per separat.
Afegim els rovells a la barreja de xocolata i després les clares vigilant que no baixin de volum.
Posar la massa al forn i deixar-lo coure durant 30 minuts.
Com que no tenia un motlle en forma de cor el vaig fer en un de rodó i després vaig tallar fent una forma més amorosa...

És un pastís molt fàcil de fer i que és ideal per acompanyar-lo amb un gelat, com els clàssics brownies, jo en aquest cas vaig fer un coulis de kiwi que vaig fer triturant una peça de fruita amb un rajolinet de suc de llimona i sucre. Ho he posat a foc fluix i quan ha quedat homogeni ho he servit amb el pastís. Desgraciadament no he pogut fotografiar-ho perquè l'Advocat ja ho havia endrapat abans de donar-me temps... Quina paciència!

Comentaris

Gemma ha dit…
Je je je... ja és la tercera recepta que veig amb aquest cor de xocolata i m'esteu fent venir ganes de provar-la... quina pinta més bona que fa! I de xocolata... quin vici!
La cuina vermella ha dit…
Com triumfen els cors aquests dies per internet. que bo el teu Iris!! petons.

Entrades populars