Tortellini de formatge amb salsa de pera

Una recepta original i divertida que us sorprendrà per l'aportació dolça de la salsa de pera. Està extreta del número 200 d'enguany de la revista Cuerpomente.

1 paquet de tortellini de formatge - 1 pera, pelada i trossejada - 75 ml de nata líquida - 50 gr de nous pelades - suc de mitja llimona - 1 branqueta de farigola - 1 cullerada d'oli d'oliva - sal

Es mullen les peres amb el suc de llimona perquè no ennegreixin i es piquen la meitat de les nous.

En un cassó s'escalfa l'oli i s'afegeixen les nous picades i la pera. Es sala molt lleugerament i es cou durant cinc minuts. S'afegeix la nata i es cuina 10 minuts més fins que espesseixi.

Es cou la pasta en abundant aigua bullint amb sal. Es passa per un escorredor i reservem dues cullerades de l'aigua de cocció per clarificar la salsa i es coloca la pasta en els plats.

Es banyen els tortellini amb la salsa i es decora amb la resta de nous senceres i fulles de farigola.

Biblioteques de la província de Barcelona on podeu agafar aquesta revista en préstec

Comentaris

La cuina vermella ha dit…
Quina súper recepta!!
Akane ha dit…
Probé hace un tiempo unos raviolli con salsa de queso, pera y nueces que estaban deliciosos; seguro que tu receta no se le queda atrás! Es una combinación de ingredientes muy buena, a ver si me animo a hacer algo parecido en casa.

Un saludo! :)
pocohecho ha dit…
Molt bó!!!
Yo hace poco probé hacer una lasaña, con esos ingredientes...siempre funciona esta combinación..

Saludos,
Jorge
http://pocohecho.wordpress.com/
Iris ha dit…
Ja veig que alguns de vosaltres ja havíeu tastat aquesta barreja de pera i formatge. A mi, certament, m'ha sorprés moltíssim. Molts petons per a tots!
Kuroneko-kun ha dit…
Ho he d'admetre... Ho vaig intentar!! T^T... Però bufa, tenia peres a la nevera i em va agafar mono de fer salsa de pera, degut a que en un famós restaurant (Tagliatella o algo per l'estil) la vaig provar. Em vaig enamorar a primer tast!

I això que relaciono fets i tal, i busco al google com fer salsa de pera. I sí, vaig trobar el teu blog, vaig imprimir-me la recepta i ho vaig intetar fer...

El resultat? Doncs.. regular. Resulta que les peres no eren suficientment dolçes, i per tant, em va quedar un pel àcid D:

Però bé, a muns pares els hi va agradar, i seguim tots vius ;)
Només em queda millorar una mica :D

Moltes gràcies per la recepta ;)

Entrades populars