Carpaccio de salmó

El carpaccio és una dels que més m'agraden i sobretot amb salmó, tot i que el de vedella o d'estruç també estan boníssims. A més, el carpaccios de peix són tan fàcils de fer que no es pot desaprofitar l'ocasió de menjar peix d'una forma ràpida i gustosa.

300 gr de salmó - 2 cullerades d'oli d'oliva - 1/2 cullerada de suc de llimona - fonoll - anet - pebre (Per a dues persones)

Si el salmó es fresc congelar-lo durant una hora més o menys, i si és congelat deixar-lo descongelar, però no del tot només fins que sigui prou manejable per tallar-lo amb el ganivet en rodanxes finíssimes.

En un bol barrejar l'oli d'oliva , el suc de llimona, el fonoll, l'anet i el pebre (les herbes poseu-les al gust, segons si us agraden més o menys).

Presentar les rodanxes de salmó al plat mirant de cobrir-lo el màxim possible i amanir amb la barreja d'abans.

A mi m'agrada tant que fins i tot a l'hivern en menjo, sobretot quan vaig molt apurada de temps o fins i tot me l'emporto a la carmanyola si em toca doblar a la feina. A l'estiu no us perdeu el de bacallà, ben fresquet, boníssim!

Comentaris

bravecoast ha dit…
mmmm bonissim!
jolines fadeta estamos salmoneras eh :D
La cuina vermella ha dit…
Ja tinc ganes de que arribi l'estiu per tastar el de bacallà! oh, Iris, quina boníssima recepta.

Entrades populars