The American Store

Per molts és dit que els nord americans no tenen una gastronomia pròpia de qualitat, que només mengen porqueries i beuen refrescos, però botigues com The American Store ens apropen a una realitat ben diferent on podem comprar llibres de cuina cajún, texana, de rostits de les zones de muntanya... i també, per suposat, multitut d'aparatets més o menys útils per fer pastissos, per decorar-los, i també productes i barreges per cuinar el més ràpid possible.

Només disposen de dues botigues a Madrid i sempre que hi vaig per feina procuro apropar-m'hi per fer algunes compres. Ara que ma germana és allà per uns dies li he demanat que em compri quatre coses, i aprofito per ensenyar-vos el que jo vaig adquirir a l'octubre.

la botiga que em cau més a prop de l'hotel on vaig a desenvolupar la feina que m'encarreguen, és petitona, però ben atapeïda de productes...

... com aquesta mini garrafa amb una barreja de farina especial per a pancakes, tu només cal que hi posis aigua freda i que la sacssegis ben fort i llavors ja es pot possar a coure la massa a la paella... és un exemple d'aquests productes industrials per cuinar ben ràpid...

... i aquí podeu veure una troballa fenomenal!, un esprai greixós que serveix per aportar antiadherència als motlles on enfornem els pastissos i els muffins, només cal fer una petita ruixadeta i els pastissos es desenganxen sols i d'una peça, impressionant!!!

A veure si ma germana em compra coses ben xules per ensenyar-vos-les
i si viatgeu a Madrid feu-hi una ullada, que us agradarà!

Comentaris

Francina ha dit…
Hola Iris!!!!!

Interesant recomanació, tot i que els yankis i tot el que té relació amb la seva cuina no m´atrau gaire, la masa dels pancakes m´aniría de conya pels esmorzars dels diumenges.....

Un petonarru!!!!
CRIS ha dit…
A mi m'agradaria que n'hi hagués una a Barcelona, creec que la gastronomia
americana te mala fama com la británica,pel fastfood i productes populars i massa calòrics, però tenen també una cuina autoctòctona molt interessant.Trobo a faltar botigues de motllos i coses pel baking.
Un petó
Xavi ha dit…
Hola!

Especialment per la Francina: la massa pels pancakes la he vist al Mercadona, no de la mateixa marca però si amb el mateix format (envàs mig buit amb el preparat de la massa al que se l'ha d'afegir aigua i sacsejar-ho).
Iris ha dit…
Ostres Xavi, moltes gràcies per la teva aportació. Tot i que no sóc la Francina, segur que ens anirà molt bé a tots disposar d'aquesta informació. Ho buscaré al Mercadona!
Cuinetes ha dit…
Quina virgueria el Bake Easy!

En comptes de pintar els motlles amb mantega o oli, li fas una passadeta d'esprai i llestos!
Malgrat tenir mala fama... se les pensen totes!
Francina ha dit…
Moltes gràcies per la informació Xavi!!!! Mira que hi vaig sovint al Mercadona i no m´hi había fixat....avui mateix ho aniré a comprar.

Una abraçada!!!

Francina.

Entrades populars