Amanida de pasta, créixens, salmó i vinagreta de préssec

A la vostra vinagreta preferida afegiu-hi uns dauets de préssec i deixar-ho macerar uns 15 minuts. Mentrestant coeu uns tirabuixons de colors, els reservem a la nevera i quan estiguin freds o a l'hora de menjar l'amanida ho barregem amb uns créixens, uns daus de salmó fresc (sí, senyors, cru! com a mi m'agrada, però també el podeu fer servir fumat)
i amaniu amb la vinagreta de préssec.
Diferent, divertida i saníssima! Ja m'ho direu, ja!

Comentaris

La cuina vermella ha dit…
Iris, hola! els tirabuixons gruixuts de pasta em fascinen, els créixens estan boníssims, la vinagreta genial (també hi podríem macerar mango, així la tropicalitzem...)però no puc amb el salmó... m'hauràs de buscar un substitut per poder-la fer.
petons bonica!!!
CRIS ha dit…
Vinagreta de préssecs?, això sona molt exòtic, molt aromàtic, bona combinació amb el salmó.
Ptnts
xaro ha dit…
Iris m'agrada molt aquesta combinació, i com diu la Txel amb mango tb te que estar molt bona!!
Ptnts

Entrades populars