Lay's Sensations

L'altre dia m'estava prenent una aigua amb llima al bar de la biblioteca i mentre parlava amb el nostre cambrer, en Mauri, em vaig fixar en aquestes patates, que no sé si seran noves, però jo no les havia vistes mai, i em va cridar l'atenció el seu sabor: "pollo al horno con limón y tomillo".

Guau, vaig pensar. Si unes senzilles patates "jamón, jamón" per a mi no tenen cap gust a pernil, aquestes podran transmetre el gust d'un pollastre al forn? Vam estar parlant amb en Mauri sobre com els hi donarien aquests gustos. Ell apuntava que potser les fregeixen en olis on han cuinat els pollastres. Jo crec que potser és massa rebuscat. Vam decidir que me les emportaria per provar si realment aquestes patates tenien gust de pollastre al forn. I sí. Tenen aquest gust. Bé jo no diria que és tant el gust, com el que transmet l'aroma. L'olor és el primer que et crida l'atenció, és l'olor d'una botiga de pollastres a l'ast.

I dic jo, calien aquestes patates amb gust de pollastre al forn amb llimona i farigola? Són bones, però potser si vols el gust d'aquest pollastre ja te'l compraries, no?

Comentaris

Cheto Cheta ha dit…
Yo las probé la semana pasada en un picoteo que hicimos en la ofi y me pasó algo curioso. Al primer bocado me sabían super ricas a pollo pero cuando les daba el segundo bocado me sabían tanto a limón que me desagradaban. Que raro no?? De todas formas como las Lays a la sal y las matutano jamón nada de nada, esas si que están de vicio jeje y de los Risketos ni hablar ehh porque esos ya son como una droga!
Cheto Cheta ha dit…
Por cierto Iris, dime que blog es el de la Eva de Terrassa porque quiero visitarlo y no lo encuentro!
Ricard ha dit…
Vaig tenir com a clients a la meva feina fa uns anys una empresa que només es dedicava a crear aromes per encàrrec, principalment per empreses alimentàries, i malauradament haig de dir que tot era química pura. Per exemple, el gust a crema catalana (per a un licor), no tenia cap ingredient de crema, tot era una combinació química. Per tant, el gust de les patates a pollastre és només això: una fòrmula química.
Iris ha dit…
Hola Ricard, gràcies per la teva informació. Fa uns anys van fer un documental, crec que a 60 minuts, sobre laboratoris especialitzats només en la creació d'aromes. Va ser força interessant, però també força tètric.
Xavi Menós ha dit…
Madrelamorhermoso! Millor menjar un pollatre a l'ast amb patates lays normals :)))))
bravecoast ha dit…
aie aie queridas Lays... ¿¿pollo al horno con limón y tomillo?? nchst, os pudo la codicia :S

y por cierto... pensar ahora en todos los lingotazos de melody con hielo que me he pegado...

Entrades populars