Cookies

Durant els dos últims dies de festa que he tingut m'he passat el dia cuinant per l'Advocat perquè estava d'un pesat. Que volia cookies, fes-me cookies... uf, què pesat, no para, com si tingués dos anys...

La recepta l'he tret d'aquest bloc, on per més ajuda posen a disposició del lector un vídeo amb tot el procés d'elaboració de les cookies. L'única diferència amb les meves galetes és que jo no vaig afegir les ametlles de la recepta original.

I com que l'Advocat estava tan nen li vaig amagar les cookies a dins d'una llauna hermètica i només li vaig deixar a la vista una galeta a l'expositor amb una nota, en plan gimcama... ja, ja.

Recepta dedicada als companys de la biblioteca on treballo que m'han acollit amb els braços oberts.

Comentaris

Gemma ha dit…
Quina pinta!!!!!!! Ara mateix me'n menjaria unes quantes amb el cafè d'esmorzar...
Genial la idea de la gimcana, almenys que se les guanyi! ;)
Per cert, a quina biblio treballes? És que conenc a uns quants bibliotecaris...
Ah! I m'has de dir el teu cognom pel curs de la Mireia Carbó, eh? Els del Caprabo me'ls demanen!
delantal ha dit…
Te han quedado fantásticas.
Moltes grácies
eva (terrassa) ha dit…
mmmmmm!!!quina pinta que fan!!!...m'encanta el teu expositor de pastissos....En vui un!!!...jejeje!!
Petunets,
Eva
Silvia ha dit…
És genial aquest blog!!
Estic subscrita i cada dia espero trobar novetats teves!
Les galetes tenen una pinta impressionant, les haig de provar de fer. Per cert tinc la mateixa llauna del CHOCOLAT, la vaig comprar al Passeig de Gràcia, al VINÇON.

Continua escrivint que per mi llegir-te és una manera de desconnectar genial!
Iris ha dit…
Ostres, Sílvia, doncs moltes gràcies per llegir-t'ho. Vaig començar el bloc com un simple arxiu de receptes i ara m'encanta tenir lectors com tu... Espero no decepcionar-te. Molts petons, Iris.

Entrades populars