Pollastre a la brasa amb patates al caliu

Als supermercats es poden trobar safates de quarts de pollastre especialment preparats per fer a la brasa o a la graella, fins i tot venen acompanyades amb picades d'all i julivert o amb bossetes d'herbes per donar gust a la carn. Ho posen tan fàcil que no em vaig poder resistir a cuinar unes bones patates al caliu, una bona amanida i unes llesques de pa amb tomàquet...

Les patates les vaig embolicar en paper d'alumini i les vaig posar al forn durant 40 minuts a 200ºC i quan els hi quedaven un quart d'hora vaig posar al foc una planxa per daurar el pollastre a temperatura molt alta per la part de la pell. Així queda cruixent per a tots aquells que els hi agrada menjar-se-la i deixa anar greix que servirà per coure l'altra banda, la de carn, a foc mig.

Per saber si les patates estan cuites s'han de punxar amb un palet o un ganivet i veure que s'arriba a l'altra banda. Es fa l'all-i-oli, es torra el pa i s'unta amb all i tomàquet. Goita, quin bon dinar!

Comentaris

Cheto Cheta ha dit…
EEEOOO he actualizado el blog jeje, ya era hora ehh, bueno a ver si nos cuentas que tal ha ido tu viaje!

Entrades populars