Plat combinat

Quan penso en plat combinat em venen al cap dues imatges:
1) en els plats combinats que ens fotien al Bar Estudiantil quan anàvem a la Facultat de Biblioteconomia. No sé com no se'ns van tapar les artèries amb la quanitat de greix que vam consumir...

2) el programa d'Òscar López a BTv i ara també, el llibre que porta el mateix títol que recull tots els establiments gastronòmics, els restaurants i fins i tot algunes adreces. La quantitat d'informació que aporta el llibre fa que valgui la pena gastar-se els 8 euros que val el llibre.

Comentaris

Massitet ha dit…
Benvolgut, Benvolguda:
Em poso en contacte amb tu per consultar-te si podem incloure un enllaç al teu bloc a Olleta de verdures, la nostra bitàcola personal sobre gastronomia. Resulta que volem posar en marxa una nova secció que es diu gastrosfera.cat on volem recollir tots els enllaços que coneixem sobre blocs de cuina i gastronomia escrits en català.
Sé que no és una petició habitual demanar permís per incloure un enllaç un bloc o un lloc web, però em sembla una deferència: ja que "utilitzo" el teu bloc per "emplenar" el meu, que menys que demanar-te permís?

Resto atent a la teva resposta i t'agreixo, d'entrada, la paciència per llegir i eventualment respondre aquest missatge.
Per cert, estic molt d'acord amb el teu judici sobre el programa i el llibre!
LittleGrassHopper ha dit…
Hola Massitet, no sé com posar-me en contacte amb tu, així que espero que llegeixis aquest comentari: cap problema, ja podeu enllaçar el bloc a la vostra secció, em sentiré molt afalagada en veure-ho. Gràcies!
Iris
olletadeverdures ha dit…
Hola Iris!
Moltes gràcies per l'autorització!
Si mai vols posar-te en contacte amb nosaltres, aqui tens els nostres correus:
massitet@gmail.com
kisumenja@gmail.com

I felicitats pel bloc!

Entrades populars