Expossitor de pastissos

Els expossitors de pastissos de vidre (se'n diuen així?) sempre m'han agradat. Són una part del menatge de cuina més maco i delicat que hi ha. Feia temps que em creixia dins el caprici de tenir-ne un, però no era capaç de trobar una botiga on en tinguessin. Fins que fa un parell de dies vaig trobar una botiga on en vaig veure un preciós. El meu. De vidre i de la casa Riera.

Un cop fora de la capsa, el vaig colocar a la barra de la cuina esperant poder omplir-lo de pastissos, madalenes, croissants... No pararé de cuinar fins veure'l ben ple. Ara que tenim el Chatrán puc justificar la despesa. Ja no és només un caprici. Hem de protegir els pastissos perquè ara ja salta prou alt per arribar a la barra...

De moment hi tenim un dònut només, però ja arribaran més coses... Oi que és maco?

Comentaris

oriol ha dit…
Serà tot un repte tenir-lo sempre ple, i encara ho serà més menjar-s’ho tot. Ja avanço que ho aconseguiré!!!
bravecoast ha dit…
El autentico reto es ir yo y no tirarlo al suelo por un tropiezo o algo, me da miedo iris, si voy a tu casa seguro que lo rompo, no me quiero acercar a el :S
Ibán ha dit…
Pues mi gato ya lo hubiera tirado :) qué fino y educado es el Chatrán!!

Eso sí, el cosito ese de cristal es muy chulo. La única vez que tuvimos algo así en casa (era para queso, no para pasteles), creo recordar que duró ¿1 semana? Somos un poco torpes, nosotros!!

Entrades populars