Viena

Fa uns dies vaig anar d'excursió per la ciutat i què millor que menjar-se uns entrepans del Viena?

No sé quan de temps fa que aquest Viena està obert a Les Rambles de Barcelona, però jo el recordo de ben petita, anant-hi a menjar entrepans, amb el local ple a vessar de gent. A més des de l'Ajuntament es va guardonar aquest local com a emblemàtic de la ciutat. És realment preciós.


I el menjar reflexa el lema de l'empresa "menjar bé, bo i ràpid". A mida que han anat passat els anys, també
han anat ampliant la seva carta. Jo sóc una fan del bikini i dels croissants salats, però disposen de flautes clàssiques, coques i altres productes. I disposen del seu propi forn de pa! Millor impossible.

Aquí la coca de pollastre que em vaig comprar (i unes patates també me les vaig menjar!). Portava pollastre rostit, emmental, melmelada de poma i maionesa light. Era espectacular!

Comentaris

Miriam Oops ha dit…
Jo quan vaig al Viena també agafo la coca de pollastre. És increible!! Quan treballava a Sabadell hi havia un al costat de la clínica i cada matí em cruspia un flautí d pernil salat!! què rebó!! :)

Entrades populars