Setmana de la cuina nord-americana (II): Dolços de Halloween

Per Hallowenn vaig cuinar algunes "xuxes" i capricis dolços amb el tema de les bruixes i la por com a eix central. Com que no vaig trobar gaire bibliografia sobre la gastronomia tradicional d'aquesta celebració, vaig mirar a internet i Martha Stewart em va donar prou informació:

Aquest barret de bruixa és un cucurull de gelat pintat de xocolata i enganxat també amb xocolata a una galeta. Per dins va ple de trossos de xocolatines i galeta.

Aquestes preses de xocolata amb formes de bitxos són tan senzilles com fondre xocolata i abocar-la dins de motlles amb les formes que desitgem. Jo vaig utilitzar aranyes i granotes.

Galetes terrorífiques amb forma de làpida, gats enfandats, ratpenats, escombres de bruixes, cases encantades, carbasses...

Comentaris

Entrades populars