Got de Coca-Cola

El divendres passat la meva germana i el meu cunyat ens van convidar a anar a l'Hipercor a comprar, i com que no tinc cotxe normalment no tinc oportunitat d'anar a aquestes grans superfícies. Així que vam dir que sí i vaig aprofitar per tafanejar productes nous i cosetes per a la cuina. I vaig descobrir...

Aquest got de coca-cola. Imita la forma de la llauna i té la mateixa capacitat. Em va semblar divertit i en vaig comprar dos.

També vaig descobrir unes grans tasses per esmorzar. Pero va resultar que no eren tasses sinó testos per posar-hi les plantes!

(qui passa per darrera de ma germana?)

Comentaris

Cheto Cheta ha dit…
me encanta...me encanta...me encanta hacer paridas juas como se nota ehh..creo que al que pasa por detrás también le gusta hacer paridas jeje...esas tazas eran chulísimasssss!!!!

Entrades populars